.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستيگري آدم رباي اينترنتي در سوادكوه

دختر 17 ساله اي كه از طريق اينترنت با پسر جواني باب دوستي بازكرده و در اولين ملاقات حضوري توسط وي ربوده و به گروگان گرفته شه بود ، با تلاش ماموران پليس فيروزكوه آزاد شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ، «سردار زارعي» رئيس پليس استان تهران در تشريح اين خبر گفت : ساعت 3 و 30 دقيقه بعدازظهر سي ام بهمن اعضاي خانواده اي به پليس فيروزكوه مراجعه و مدعي شدند كه دختر 17 ساله شان به نام «سيما-م» روز گذشته توسط جواني ناشناس ربوده شده و رباينده در تماس تلفني خواهان يك ساك پر از پول و طلا در قبال آزادي دخترشان مي باشد .

زارعي بيان داشت : پس از تحقيقات مقدماتي و احراز صحت ادعاي اين خانواده ، بلافاصله اكيپي از ماموران مجرب ، عمليات رهايي فرد ربوده شده را آغاز كردند .

وي تصريح كرد : طي تماس هاي برقرار شده از سوي گروگانگير با خانواده فرد ربوده شده ، مشخص شد «سيما» و «داود» مدتي پيش از طريق اينترنت با يكديگر ارتباط داشته اند و آدم ربا از سادگي دختر استفاده و با اغفال وي ، او را ربوده است .

رئيس پليس استان تهران گفت : «داود» كه پس از تعيين قرار ملاقات با «سيما» ، در اولين ملاقات حضوري خودشان او را ربوده و با تماس تلفني با خانواده فرد ربوده شده ، اظهار مي كند كه اگر يك ساك پر از پول و طلا برايم نياوريد ، دخترتان را خواهم كشت .

زارعي در ادامه افزود : آدم ربا طي تماسهاي تلفني در سه مرحله محل ملاقات خود را تغيير داد به گونه اي كه پس از كشاندن خانواده سيما به ابتداي منطقه فيروزكوه در مرحله "گردنه گدوك " و در نهايت روستاي ورسك در استان مازندران را محل رهايي دختر ربوده شده و اخذ پول و جواهرات خواسته شده خود تعيين كرد .

بدين ترتيب با ارائه آموزش هاي لازم از سوي پليس به خانواده دختر ربوده شده و استقرار نامحسوس ماموران در موقعيت موردنظر ، ساعت 6 و 30 دقيقه بعدازظهر در يك اقدام غافلگيرانه ، آدم ربا دستگير و با راهنمايي وي محل اختفاي «سيما» شناسايي و سرانجام دختر ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت .

فرمانده انتظامي استان تهران در پايان گفت : «داود-گ» (آدم ربا) پس از اطلاع از محاصره خود توسط ماموران و اينكه چاره اي جز تسليم خود ندارد ، با خوردن مقدار زيادي قرص ، قصد خودكشي داشت كه با انتقال به موقع وي به بيمارستان از مرگ حتمي نجات يافت .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.